شناسهٔ خبر: 63060 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد

رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

کاظمی منش تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌کاظمی‌منش  با بیان این که تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان می دهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حمل و نقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرار شده است.

به گفته مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری ، این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات،پیشنهادات و انتقادات است.

کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاع رسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاع رسانی قطارهای حومه ای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.

برچسب‌ها:

نظر شما